Současná právní úprava českých daňových zákonů umožňuje podnikatelům, aby si v rámci své firmy nebo produktu, plně daňově uplatnili náklady poskytnutí na reklamní dárky. Předpokladem pro zařazení dárkového vína mezi daňově uznatelné náklady jsou následující podmínky:

  • Víno musí být opatřeno jménem nebo ochrannou známkou dárce nebo názvem propagovaného zboží či služby
  • Hodnota vína bez daně z přidané hodnoty nepřesáhne 500,-Kč
  • Musí se jednat o tzv. tiché víno

Podle našich zkušeností je tiché víno bezesporu častým a velmi oblíbeným dárkem.

A co je to „TICHÉ VÍNO“?

Názvem tiché víno se označují všechna klasická révová vína, s výjimkou vín šumivých. Tiché víno je zkrátka označení pro neperlivá a nešumivá vína s typickým obsahem cukru, která se dále dělí na suchá, polosuchá, polosladká a sladká vína. V naší nabídce si určitě vyberete to správné víno pro Vašeho obchodního partnera, klienta nebo zaměstnance.